Uploaded October 15, 2017

Recorded September 2017

2.2
4.5

near Pina, Baleares (España)

Interessant caminada per camins agrícoles de Pina i Ruberts. La primera part del track on feim una volta per camins de finques de Pina vos la podeu estalviar, sols voreu finques mig abandonades i d'altres on l'unica activitat econòmica és la cria de porcellis i truges (forta demanda als restaurants locals de la zona)
La part interessant és el recorregut de Pina a Ruberts on faig servir una ruta de Pouet 685 com a referencia però que per les condicions climatològiques del mes noltros trobam totalment seca i no ens impedeix fer servir la totalitat del recorregut per camins sense tocar pràcticament asfalt
Visitam sa Cova de Son Ribes, formació molt petita davall un roquissar i que al seu costat té una creu que sembla algun monument dedicat per l'església amb motiu d'alguna commemoració que desconec.
D'allà seguirem el tirany de terra i amb una mica d'intuïció aconseguim davallar amb alguna petita dificultat per la quantitat de mates i vegetació baixa entre el pinar fins a trobar un petit pas accessible per davallar uns metres de desnivell fins a uns grans sementers al costat d'un camí que seguirem fins a arribar a una seria d'intersecció que ens duran cap a Sa Finca de Son Corró i arribats allà seguirem a mà esquerra per agafar el Camí de Ruberts fins a arribar a aquest entranyable llogaret on l'única activitat visible és d'un agroturisme que té accés des de la mateixa plaça de Ruberts.
Descosirem la caminada seguint el track fins a arribar de nou a Pina on donam per acabada sa passejada que no té més dificultat que sa quantitat de quilòmetres que hem recorregut.
Recorregut realitzat el 24 de Setembre del 2017

Mirador

• Photo of Socay

Socay Oct 25, 2017

Guapos!!!! https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/volta-entre-pina-i-ruberts-20310578/photo-12699440

Parles de una ceu prop de aquet lloc, no te fixares si prop de le creu i avia un pou, font, torrento a algo perescut? o dic perque ses creus se solien posar per santificar el lloc, en motiu de una trobada de aigo, tambe se feien per delimità termes.. https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/volta-entre-pina-i-ruberts-20310578#wp-20310579/photo-12699485

• Photo of Socay

Socay Oct 25, 2017

si aquesta es sa creu, ido, no no era per lo comentat abans, aqueste es molt mes moderna i sa degue possar com tu dius per un altra tema. https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/volta-entre-pina-i-ruberts-20310578#wp-20310580/photo-12699496

• Photo of jovita9

jovita9 Dec 10, 2017

Fácil y entretenida. Solo un pequeño lío orientativo en el trozo de bosque.