• Photo of Vilavert - Pla de la Garriga - Pla de l'Escudelleta - Pla de la Salera -  Molí de Figuerola

Uploaded February 19, 2013

Recorded February 2013

1.2
2.4

near Vilaverd, Catalunya (España)

Trajecte lineal entre Vilavert i el riu Brugent que sortint del primer, s'enfila al Pla de les Garrigues per un sender recentment netejat molt panoràmic. A dalt al pla, s'hi circula preferentment per pistes fins a descendir del Pla de les Saleres amb un desnivell important per dirigir-nos al Brugent. Abans però, en una bifurcació. Descartem el sender del barranc del Mal Torrent i seguim per un sender recentment netejat més o menys paral·lel al barranc dels Cups. El sender passa per uns paratges magnífics, fins arribar a la zona de les Planes i connectar amb el camí del Brugit de la Vall que ens portarà fins a la zona dels molins de Figuerola (Sant Domènec). Després de travessar el riu a gual, arribem a la carretera de la Riba a Farena.
A nosaltres, ens va agafar la pluja i vam tornar a la Riba per carretera. Queda pendent un camí de tornada cap a Vilavert per tancar el circuït que espero que el podem fer un altre dia.

• Photo of GERCA

GERCA Apr 24, 2014

Bé avui hem fet un tomb per la zona. Aprofitant la feina dels Amics de les Muntanyes de Prades. Per cert el brugent portava tanta aigua que .......