Uploaded April 21, 2019

Recorded April 2019

2.5
5.0

near Vilaür, Catalunya (España)

Bonica passejada pels corriols i camins al voltant de Vilaür... Hem marcat alguns punts on es canvia de camí i corriol però no estan pas tots marcats (aneu comprovant el track de tant en tant).
A part de gaudir de l'entorn natural es passa pel petit poble de Saus i, cap al final, trobareu un imponent (i una mica amagat) pou de glaç.

Són 16 Km però podeu escurçar-la a 8km (tornant a Vilaür per la Carretera de Camallera) o bé a 12Km que es passa a prop de can Puig i allà podeu continuar recte fins a Vilaür.
deixeu el camí pujant una mica pel marge de la dreta...

• joan.rodés Aug 16, 2019

He fet una part de la ruta corrent i m’ha agradat molt!

• Photo of minairoMontgri

minairoMontgri Aug 16, 2019

que bé, Joan! sempre és bo saber que les rutes que penges són útils per algú ;-)

• Photo of Jordi Llenas

Jordi Llenas Aug 29, 2019

Sort que està ben informada en tots els canvis de sentit, o ens haguéssim perdut pel mig dels corriols del bosc.
    Molts canvis de ritme pels puja i baixa dels torrents.
    Estava tot molt sec.
    Vàrem retallar al tornar a Vilaür.