Time  11 hours 39 minutes

Coordinates 4108

Uploaded February 17, 2013

Recorded February 2013

  • Rating

     
  • Information

     
  • Easy to follow

     
  • Scenery

     
-
-
863 f
32 f
0
5.9
12
23.76 mi

Viewed 1226 times, downloaded 21 times

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Sortim del Far de Vilanova per "els colls". Es pot fer per nombroses variants segons l'època de l'any. Un cop arribats a Can Girona, ens dirigim al Autodromo de Rocarmar per la cara est, direcció Vallpineda, passem per la urbanització Les Torres orientant el camí cap a Mas Alba. Allà pugem per un tallafocs que va cap a Penya de Duc i Puig d'en Carbonell, entre aquests dos cims tenim l´imatge del Coll de la Pota de Cavall d´on neix el seu nom. Passat Puig d'en Carbonell, arribem al GR-5 que ve de Sitges direcció Olesa de Bonesvalls, el seguim fins que trobem el PR-C 37 amb indicació Mas Bargalló i Can Camps que ens portarà fins Olivella. Un cop passat l'Ajuntament, a mà esquerra trobem un pal que ens indica el PR-C que ens porta a Can Duran, creuem la carretera i tornem a trobar un altre pal que ens indica direcció Sant Pere de Ribes per la riera de Begues. Seguim tota la riera fins tornar a trobar-nos amb la carretera que ve d'Olivella. En aquest punt hi ha un altre pal amb indicacions de tornar uns 100 metres per la carretera a la dreta i agafar el PR-C a mà esquerra que va a les Parellades pel coll de Gleieta. Un cop arribem a Parellades, seguim la Riera de Ribes fins arribar de nou a l'Autodromo i Can Girona, des d'allà pujem per Miralpeix direcció al GR-92 que ens portarà fins al Far.


Salida desde el Faro de Vilanova por “els colls”, que se puede hacer por numerosas variantes según la época del año. Una vez llegados a Can Girona, nos dirigimos al Autodromo de Rocarmar por su cara este, lo bordeamos dirección Vallpineda, pasamos por la urbanización Las Torres orientando el camino hacia Mas Alba. Allí subimos por un cortafuegos que va hacia Penya de Duc i Puig d´en Carbonell, entre estos dos picos tenemos la imagen del Coll de la Pota de Cavall que hace honor a su nombre. Pasado Puig d´en Carbonell, llegamos al GR-5 que viene de Sitges dirección Olesa de Bonesvalls, lo seguimos hasta que encontramos el PR-C 37 con indicación Mas Bargalló y Can Camps que nos llevará hasta Olivella. Una vez pasado el Ayuntamiento, a mano izquierda encontramos un poste que nos indica el PR-C que nos lleva a Can Duran, cruzamos la carretera y volvemos a encontrar otro poste que nos indica dirección Sant Pere de Ribes por la riera de Begues. Seguimos toda la riera hasta volver a encontrarnos con la carretera que viene de Olivella. En este punto hay otro poste con indicaciones de volver unos 100 metros por la carretera y coger el PR-C que va a Les Parellades por el coll de Gleieta. Una vez llegamos a Parellades, bordearemos Sant Pere siguiendo la Riera de Ribes hasta llegar de nuevo al Autodromo y Can Girona, desde allí subimos por Miralpeix dirección al GR-92 que nos llevará hasta el Faro.
Photo

Casa del Mar

Photo

Maset de Dalt

1 comment

  • Josemb Aug 21, 2016

    I have followed this trail  View more

    Hicimos la ruta corriendo.

    La zona de los colls es peligrosa en algunas épocas del año. Algunas zonas son muy bonitas con buenas vistas y naturaleza.

    Cuando seguimos el GR5 nos encontramos una zona muy técnica con muchas piedras difícil de seguir corriendo. En el GR5 llegamos a una zona con la vegetación tan densa que no pudimos seguir el track, hicimos una modificación.

    Sin desviarse mucho se puede parar en algún bar para rellenar agua. También encontramos alguna fuente.

You can or this trail