Moving time  3 hours 34 minutes

Recorded March 2018

2.0
4.1

near Vilanova de Prades, Catalunya (España)

De Vilanova anem cap a la Font Vella , despues a les Sorts per pista , atravesem el Riu de Prades i pocs metres despues i a la dreta deixem la pista per recorrer el antic Cami de Cornudella que ens porta al magnific Barranc de L’ Anover , atrevesem el barranc i ens enfilem per l’ altre vessant fins a l’ enrrunat Moli de l’ Alentorn , aqui apareix una pista , al principi desdibuixada que ens porta al Pla del Catxet , aqui abandonem la pista principal per dirigirnos , en direccio SSE , als Segalassos en concret al Barranc del Badarreig que anem seguint per cami desdibuixat , una vegada pasades unes granges que ens queden a l’ altre vesant , a una alçada de 860 mts abandonem el barranc principal i per cami desdibuixat en direccio NNE anem fins el Pantanet del Catxet i despues per forta pujada arribem a la pista d’ acces al Mas del Catxet , aquest tram del cami desde el barranc fins a la pista esta una mica perdut i no es aconsellable per el caminadors que prefereixen el camins nets i sense entrebancs ,ara ya per pistes pasem per les Planes i les Deveses fins a Vilanova sense cap dificultat

Font Vella

Cruilla

• Photo of campaneret

campaneret Mar 24, 2018

El tram antic del Cami de Vilanova de Prades a Cornudella esta molt ben conservat i te un traçat molt bonic

• rodericm Apr 3, 2018

Com sempre una gran ruta descrita i ben documentada. Salut!!!

• Photo of mangarmad

mangarmad Mar 17, 2019

El tros del cami vell molt bonic