Moving time  2 hours 38 minutes

Recorded February 2019

1.2
2.4

near el Veïnat de Dalt, Catalunya (España)

Avui ha minvat la tramuntana. Així me decideixo anar a veure si trobo la cova del Cau del Llop. La he vist moltes vegades indicada en els ròtuls, sobre tot a prop del Dolmen de la Vinya del Rei. Però fins ara no me havia decidit a anar a veure'ls.

Així, aquest matí cap a les deu, he sortit de casa amb la voluntat d'arribar-hi.

He començat per agafar el camí que passa sota el pont de la RENFE i me porta a la Coma·del infern.

He anat pujant fins l'altura de la Vinya del Rei i en lloc de torzar a l'esquerra, he seguit recte cap a la ruta de la Montanyà.

El camí s'ha anat estrenyent i cada cop pujant més fort.

Ens alguns llocs, l'abundància de grans lloses de pedra feia preveure l'aparició de dòlmens properament.

Aixi, he arribat a un indicador del Dolmen del Barranc. Però la gran massa vegetal no ma permès veure'l...

He seguit pujant, pel camí que ma semblat més net i així he arribat a un punt. Més a mort que la cova, que ma fet girar a la dreta i baixar un centenar de metres per arribar a la famosa cova.
Ha valgut la pena.

Esta sota una gran penya de perdra i amb un camí de gran inclinació devant.
Es de poca fondària, pot ser tres o tres metres i mig, però impressiona per la zona on es troba.

Decideixo anar tornant. Però el camí de tornada és tan inclinat que prefereixo desfer part del camí fet. Anar a buscar la ruta megalítica que surt de la Carena i així anar baixant per un lloc més abastable.

En el camí de retorn. he
visitat el Dolmen Caigut l i el Dolmen Caigut ll. Poc després he arribat a la carretera , a la zona de la Carena, on he pogut gaudir primer de les inscultures i després del Dolmen del mateix nom.
He seguit baixant i així he pasat pel Dolmen de la Talaia. Més tart pel Dolmen del Garrollar i així he arribat al camí de la Coma del Infern que m'ha portat a fins a casa.

Une ruta de unes dos hores i mitja.de moderada dificultat que m'ha permès descobrir nous llocs d'aquestes montanyes màgicas.
River

Anem seguin la riera de la Coma de l'infern cap a munt

Parking

Aquí normalment aparca la gent que vol fer la ruta megalítica

Recta amunt...

Mountain pass

Anem pujant direcció la Vinya del Rei (Dolmen)

Pedra seca en abundància

Cal seguir recta, si no vols passar pel Dolmen la Vinya del Rei

Aquí podria haver-hi dòlmens...