Time  one hour 53 minutes

Recorded November 2017

1.5
2.9

near Viladecans, Catalunya (España)

Avui hem decidit gravar aquesta ruta que faig quasi cada dia. La ruta es molt fàcil de fer, el wikiloc surt com a moderat peró es per un tema de kilometres no per la dificultat, ja que no té cap, es apta per tothom. Tota la ruta va per pista, la pujada per Viladecans té alguna pendent pronunciada, peró es fa sense problemes, la part de Sant Boi es més planera.

La ruta puja a l'Ermita de Sant Ramon (Motbaig - 100 cims), després baixa a Sant Boi fins la cadena, des d'allà es tornar a pujar a Sant Ramon i la baixada des de Sant Ramon per Viladecans fins al creuament es fa per la pista que hi ha a la dreta en el creuament sota el mirador. Des del mirador hi ha un corriol que fa de drecera per no fer tota la volta fins al creuament.

Si feu geocaching a la pista de baixada trobareu una serie de 5.

Inici ruta

Primera drecera

Agafem el camí/drecera de la dreta.

Segona drecera

Aquí trobareu una altre drecera, però nosaltres no l’agafarem.

Camí alternatiu a la dreta.

A la dreta es pot veure un camí alternatiu més curta però amb mes pendent. Nosaltres seguirem la pista.

Tercera drecera

Com hem de pujar fins a Sant Ramon seguirem la pista (dreta).

Ultima pujada

Hi han unes escales de fusta per fer més fàcil la pujada, pel desnivell.

Al cim

Arribada al cim del Montbaig o Sant Ramón

Bifurcació a Sant Boi

Baixant per la pista q va a Sant Boi en un dels revolts ens trobarem una bifurcació (camí recta asfaltat i la pista q va cap a l’esquerra), nosaltres seguirem per la pista.

Inici del camí per Sant Boi

Aquí començar la pista que ens portarà fins al cim des de Sant Boi.

Font de Golbes

Aquesta font ens la trobarem a 200 metres de l’inici de la pista.

Dipósit d’aigüa de Sant Boi

Passarem al costat del dipòsit de Sant Boi.

Drecera per Sant Boi

En aquest punt ens trobem davant nostre unes escales de fusta amb UB cartell , q ens indica una drecera que ens fa estalvia dos revolts, però nosaltres seguirem per la pista cap a la dreta.

Camí de Viladecans

En aquest punt deixarem la pista de Sant Boi i agafarem una altre pista que pujar per Viladecans, diferent de la que hem agafat per pujar per Viladecans.

Vistes de Viladecans

Aquestes son les vistes q veurem des del cim del Montbaig del poble de Viladecans.

Vistes de Sant Boi

Aquestes son les vistes q es veuen de Sant Boi.

Vistes de Sant Climent

Aquestes son les vistes del poble de Sant Climent.

Cinquena drecera

Baixarem per aquesta drecera que ens portarà a agafar una pista que va paral·lela a la que hem fet servir per pujar.

Bifurcació a Viladecans

Una vegada arribem al final de la pista agafarem el camí de l’esquerra.

Segona bifurcació a Viladecans

Ara ja i per acabar agafarem la pista de la dreta que ens portarà fins el final/inici.

• Photo of ToniCarrasco

ToniCarrasco Nov 29, 2018

Ruta molt fàcil de seguir. Molt bones vistes des del cim abastant tot el baix Llobregat i Barcelonès.