Moving time  2 hours 49 minutes

902 f
1.7
3.5

near Vila Nova de Oliveirinha, Coimbra (Portugal)

Route door de groene omgeving van V.N. de Oliveirinha. Deels onverhard en deels over asfaltwegen. Wij starten bij de camping en dalen af in de vallei richting Ribeira. Voor het dorp proberen wij langs de rivier onze weg te vinden maar helaas alles dicht met bramenstruiken en prikkelbrem. We gaan een stukje terug en over een bruggetje naar de weg die naar Negrelos loopt.

Via Outeiro lopen we V.N. de Oliveirinha in waar diverse fraaie panden staan, een mooie kerk en monumenten ter nagedachtenis aan W.O.1.

Langs het nieuwe olijfolie-museum tot bijna in het dorpje Bobadela waarna we rechts afbuigen de heuvel op naar de wijnvelden boven en weer langs de nieuwe brandweerkazerne afdalen de vallei in die naar de camping leidt.

Leuke en afwisselende tocht die zowel groen, natuur en cultuur aandoet.

Dit stukje door het groen loopt dood en wij moesten terug en over het kleine bruggetje onze weg vervolgen. Zie het volgende waypoint.
Hier loopt de route weer verder.

• wallybos Dec 7, 2018

Leuk gedaan en zoveel herkenbare foto's !!

Wicky en Erick Dec 7, 2018

Hallo Wally, Dank voor de complimenten wij hebben er ook plezier in om er leuke foto's bij te plaatsen en het is dubbel leuk als jij ze herkend.

• jannoordegraaf Dec 10, 2018

Hola Wicky en Erick,
    Zo te zien is er niemand thuis op de camping. Alleen de bus staat er.
    Weer een leuk verhaal en bijbehorende foto’s.

Wicky en Erick Dec 10, 2018

Hoi Jan, Scherp opgemerkt. Het is zo wie zo stil hier. Dus genieten voor ons, de hond mag de hele dag los lopen en we hoeven ons voor niemand in te houden. Groetjes.