Uploaded May 18, 2018

Recorded May 2018

1.3
2.6

near Vidrà, Catalunya (España)

Aparquem els cotxes a Vidrà i comencem la caminada passant per davant de cal Cavaller i girant ala dreta avall tot guiant-nos per les marques i rètols arribem al Salt del Molí. Avui, gracies a les generoses pluges dels últims dies, el Salt es de una gran vellesa, ja que el seu cabal és molt abundant. Desprès de recrear-nos en gaudir i fotografiar el seu espectacular salt d'aigua continuem camí tot desfent un tros de tram que hem fet abans i continuar per una pista que ens porta a travessar el riu Ges, on desprès de seguir-lo un tram el deixem per continuar amb la companyia del torrent de la Salgueda just a les envistes del mas Espaulella on hi ha una cruïlla. En aquest punt fem el ben merescut esmorzar. Ara ja de tornada, i situats en aquesta cruïlla, continuem per l'esquerra per passar per el pont de la Salgueda i seguint amunt traspassem altre vegada el riu Ges ara sense pont, quatre pedres mal posades ens deixant traspassar a l'altre costat de ribera (si baixa molta aigua es millor una vegada passat per el pont de la Salgueda continuar per l'esquerra amunt ja que al final ens porta al mateix lloc i ens estalviem de travessar el riu). Una vegada travessat el riu passem per davant de les ruïnes del Molí Nou i tot seguit continuem per una pista i un corriol que finalment ens porta de tornada a Vidrà