Uploaded April 6, 2017

Recorded April 2017

3.1
6.2

near Vidrà, Catalunya (España)

Excursió pel Vidranès amb sortida i arribada a Vidrà . Es pot aparcar uns tres-cents metres. més endavant de la plaça on hi ha la bàscula . Nosaltres vàrem aparcar a la mateixa plaça.
En general senyalitzada amb marques verdes i blanques però amb zones on estan molt desdibuixades i espaiades i difícils de trobar. Hi ha trams amb força esbarzers i sobretot amb fang (sobretot si ha plogut recentment) pel pas de bestiar . També serà corrent trobar molta branca a terra que de vegades dificulta el pas ,sigui degut a la tala o a les tempestes
No obstant això val molt la pena per les magnífiques vistes durant tot el recorregut .
Indicar que és necessari l'ús del GPS , perquè hi ha infinitat de camins oberts per explotació forestal que ens poden despistar. Un altre inconvenient que ens vàrem trobar és la quantitat de tanques amb filferro que trobem durant el trajecte . Algunes amb pas de persones , però d'altres interrompen literalment el pas i es fa impossible passar, aquest es el cas del punt ( mireu el mapa ) abans d'arribar al torrent dels Rònecs (Wp), on marca la cota 971. Doncs bé , com es veu ens hem hagut de desviar a la dreta i baixar bosc avall a causa de la tanca que impedeix el pas , no es complicat ni perillós però és una mica dret.
Gaudiu de l'excursió i bona caminada