Uploaded July 13, 2014

325 f
2.4
4.7

near Nevers, Bourgogne (France)

Vanaf de camping gaat het bijna direct het bos in waar we een gedeelte langs de Loire lopen met prachtige uitzichten. Aangezien het nogal geregent had waren er verschillende mensen aan het zoeken naar slakken, Escarcots. We zijn een aanlal mensen tegen gekomen en die hadden allemaal wel zo'n 10 kg slakken bij elkaar. Daarna gaat het via een imposant aquaduct over de rivier de Allier naar La Grenouille en langs de oevers van de Allier gaat het richting Apremont, onderweg enige bevers gezien in de Allier. Vlak voor Apremont begon het ontzettend te regenen en te hagelen, gelukkig konden we schuilen in de kerk.
Een aquaduct om boten over de Allier te zetten, aan de andere kant van de Allier is een hoogte verschil van 9 meter die in twee sluizen word overwonnen.
Na het slechte weer van afgelopen nacht heeft deze boom het niet gehouden.
s 'Ochtends de brommer in de stromende regen hier gezet om na de wandeling weer terug te kunnen.
Mensen die enorme hoeveelheden slakken hadden gezocht.
Église Apremont-Sur-Allier, Centre, France Gelukkig konden we hier schuilen voor het onweer en de enorme bakken met water en hagel en die plotseling uit de lucht kwamen vallen.