Uploaded October 8, 2019

Recorded October 2019

2.0
4.1

near Setcases, Catalunya (España)

Hora Inici: 10/05/2019 06:52 Hora Fi: 10/05/2019 14:00 Distància recorreguda: 13,1 km Ruta espectacular que va de Vallter fins a Núria fen tots els cims.
Comencem la ruta a l'estació d'esquí Vallter 2000, tot caminant xino xano o més ben dit en tranquil·litat ens enfilem cap el coll de la marrana passant per davant del refugi vell d'Ulldeter.
Un cop al coll de la Marrana agafem a la dreta i pugem cap a Bastiments en una forta pujada que no s'acaba mai més. Un cop fet el cim baixem una forta pendent força rocosa fins el Coll del Freser per pujar cap el Pic del mateix nom. Amb un camí força pronunciat i dificultós arribem al Pic de Freser. Prenem vistes del paisatge fantàstic que es veu, de fet en tots aquest cims d'aquesta ruta es pot gaudir d'unes esplèndides vistes. Ens hem d'abrigar perquè fa un vent molt fred, per quedar-te glaçat. Continuem cap el Pic de l'Infern on podem observar el paisatge dels Estanys de Carançà, un cop fetes les fotos de rigor reculem pel mateix camí i un cop arribat el Coll del Pic de L'Infern girem cap a la dreta tot seguint el carenà pedregós. Tot xino xano i suportant el vent fred que bufa arribem al Coll de Nou Creus, i aquí agafem el llarg camí de baixada fins al Santuari de Núria. Hem tingut sort de poder agafar el cremallera de les 14h10m, que ens ha portat a Queralbs on teniem el dinar encarregat al Restaurant Roquetes.