Uploaded May 24, 2018

Recorded May 2018

1.7
3.3

near Setcases, Catalunya (España)

Clàssica caminada pel circ d’Ulldeter, que nosaltres hem volgut fer per passar per les últimes congestes de neu, tot i que ens hem trobat amb trams en que la neu acumulada tenia uns bons gruixos, especialment en les zones del clot de la Portella, les Xemeneies, el cim de Bastiments i el coll de la Marrana.

El recorregut que hem fet ha sigut el següent:
Sortida des de l'aparcament de l’estació d’esquí de Vallter 2000 – clot de la Portella – portella de Mentet – pic de la Dona – les Xemeneies de Bacivers – puig d’Ombriaga – coll de la Geganta – esquena d’Ase – cim i creu de Bastiments – baixada per la tartera (no és el camí tradicional) seguint la carena sobre el circ d’Ulldeter – coll de la Marrana – zona del naixement del riu Ter i restes de l’antic refugi d’Ulldeter – conques del Serradell – arribada a l’estació de Vallter 2000.
Parking

Baixada per la tartera

Coll de la Marrana

River

Ulldeter, naixement del riu Ter i ruïnes del antic refugi