2.1
4.2

near Setcases, Catalunya (España)

Una sortida molt recomanable, per camins que no presenten dificultat, en el benestès de que s'ha estar acostumat a caminar per muntanya.
Deixem el vehicles a l'inici de la ruta, on hi ha molt de lloc. Comencem a caminar pel GR-11 i passant pel refugi d'Ulldeter, arribem al Coll de la Marrana a 1530 m. Les vistes són espectacular i el Bastiments ens queda a la dreta a un hora de camí. Nosaltres ara baixem, passem el Freser, que aquí encara no és gran cosa, i anem caminant en suau pujada. Arribem al Coll de Tirapits i seguidament al Coll de Carançà. Les vistes no et deixen de sorprendre i a la dreta podem admirar els estanys de Carançà. Fem una baixada, i seguidament una curta pujada fins al Pic de la Fossa de Gegant de 2800 mts. El Coll de Noucreus el tenim a tocar. Ens hi arribem i ja podem veure el camí que baixa per la coma de Noucreus, directament a Núria. El primer tram es molt pedregós, però després es baixa bé, trobant cada vegada més prats, fins a entrar a Núria. La qualifico de fàcil doncs el camins no tenen perill, tot i que s'ha de tenir en compte l'important desnivell.

Refugi d'Ulldeter

Coll de la Marrana

Coll de Tirapits

Pic de la Vaca

Pic de la Fossa del Gegant

Coll de Noucreus

• Photo of CAMINAIRES DEL TER

CAMINAIRES DEL TER Aug 24, 2019

Moltes gracies per compartir les rutes.