Uploaded December 30, 2015

Recorded December 2015

1.9
3.8

near Vallirana, Catalunya (España)

La ruta que hem fet avui és la comentada per AMBOTES amb el nom "Vallirana-Ruta Circular pel camí del Soldat Romà......." Per cert molt bé comentada.

Comencem la Ruta en Vallirana en el Parc dels Ocells, al costat de la Font de L'Avi, comencem a caminar pel carrer Cervantes passem per varius carrers fins a arribar al carrer Arboçar principi del "Camí del Soldat Romà" anomenat així per la silueta que hi ha en les roques de la Penya del Corral, al cantó dret de la cascada i que mira cap a Vallirana.

Després d'anar pujant passem pel costat d'una torre de la llum i arribem al mirador des de on tenim una bona visió panoràmica de Cervelló, Vallirana, Sant Llorenç de Munt i el Montseny. Passarem per la urbanització de "Les Rovires" després de creuarla és dirigim cap al Puig Montmany on hi ha un vèrtex Geodèsic, a meitat camí trobem una roca que fa de mirador i des de on és pot veure Corbera i Montserrat.

Baixant del Puig Montmany a mà dreta es veu el Monestir de Sant Ponç de Corbera, després de passar per varius camins i corriols al final arribem al poble de Vallirana pel carrer Puigmal i després de baixar per carrers amb moltes escales, arribem al Parc dels Ocells on està la Font de L'Avi i fi de la ruta d'avui.