Uploaded October 12, 2016

3.0
5.9

Viewed 1903 times, downloaded 114 times

near Valldemossa, Baleares (España)

Boníssima ruta amb frondossos boscos d'alzines i pins.Comense a de Valldemossa on deixe el cotxe al carrer oliveres, que no es zona blava, i no més baixarme'n ja veig el sender on comença la ruta. A uns 200m me trobe la caseta on un xic m'explica un poc l'itinerari. Cal dir que jo he triat anar per una zona privada on es recomanable demanar permís ja que regulen el nombre de senderistes. La resta d'itinerari es pot fer sense cap autorització però recomane totalment el passar per aquesta finca privada ja que gaudireu de les vistes impresionants del mirador de ses puntes, o de sa talaia Vella. El telèfon on demanar aquest permís es el 619591985 o [email protected]
Bé després d'aquets finca enfile el camí de l'arxiduc passant per puig Cargolí, puig Gros, I puig des Teix. Seguidament continúe pe'l GR-221 i a l'altura de la font des polls agarre un desviament cap a la serra des cairats. Desconec on va la senda però la continúe un parell de Km. El camí continúa pujant, sembla que arribi a puig des Teix, i com ja porte uns quants Km pegue mitja volta per trobar de nou el GR-221 i seguir-lo fins Valldemossa.
Ruta mol fàcil amb el camí sense perdua i uns boscos i vistes espectaculars.
Desvio
Basa d'aigua

• Photo of Guillem725

Guillem725 Mar 26, 2017

Una ruta magnifica! Esta molt be per a passar un bon diumenge, es pot pujar amb calma i gaudir l'espectacular paisatge de la serra de tramuntana. 100% recomanable!

• Photo of Raimon Gil

Raimon Gil Mar 27, 2017

Gràcies Guillem per valorar! Efectivament es una gran ruta, de les millors que ha fet per terres mallorquines.
    La serra tramuntana te molts racons espectaculars. Gràcies de nou i salut!