Uploaded February 23, 2014

1.5
3.1

Viewed 19015 times, downloaded 732 times

near Moià, Catalunya (España)

Bonica passejada que permet disfrutar d'un paissatge de boscos, roques i aigües. Comencem la pista que hi ha just davant de la depuradora de Moià, en la carretera a Castellterçol, seguint la Riera de Castellnou fins el Torrent de Font Candelera on agafem el camí de Moià a Marfà, una bona part del qual coincideix amb el GR-3. Aquí cal donar una ullada al Salt del Cardener i seguir fins a l'esglèsia de la Mare de Deu de la Tosca. No us perdeu la baixada fins a la riera per visitar el molí de Marfà, doncs el paratge té una bellesa curiosa.

Seguidament ens hem dirigit cap al molí de Brotons que per sí sol ja justifica la sortida: el salt, el molí trolodita, l'estany, etc. Despres ens hem dirigit al Gorg Estret i d'aquí pel mig del bosc altra cop al camí de Moià a Marfà.

Seguidament hem baixat cap a La Saleta, o sigui l'altra cantó del Torrent on la pista ens ha tornat al lloc de sortida.

Aquesta sortida l'hem fet en Pep, la Carme, la Pilar i l'Ignasi

MIRADOR DE SANT PERE DE MARFÀ

Es un possibilitat per allargar la ruta: arribar fins a St Pere de Marfà

ESGLESIA DE LA MARE DE DEU DE LA TOSCA

Sencilla ermita sense gaire decoració
Ruins

MOLI DE MARFÀ

Molí en runes molt suggerent

MOLÍ DE BROTONS

El millor lloc de la ruta, una foto imprescindible
River

GORG ESTRET

Curiosa cavitat que el riu ha format

• steling Jan 6, 2015

ruta muy bonita, pero hay que ir con mapa pq en el camino no hay muchas indicaciones

• Photo of ignasi&pilar

ignasi&pilar Jan 7, 2015

Hola Steling gràcies pel teu comentari. Efectivament hi ha molts camins i es perdedor per això la millor manera de seguir es amb GPS.
    Salut

• Photo of roanxa

roanxa Aug 9, 2016

Dissabte passat vaig fer aquesta ruta, la qual vaig trobar molt guapa, amb un racó com el Molí de Brotons, que per si sol val la pena fer la caminada. Enhorabona.

• Photo of ignasi&pilar

ignasi&pilar Aug 9, 2016

Moltes gràcies Roanxa, compartim amb tu l'admiració pel Molí de Brotons

• Photo of gvidal774

gvidal774 Jan 29, 2018

Ruta facil de seguir y bonita.

• Photo of zirrus

zirrus Jul 1, 2018

Ruta fácil y tranquila. Oyes agua casi toda la travesía. Hicimos parada en el Molí de Brotons para comer, zona perfecta y fresca para descansar.

• Photo of Nan Pagès

Nan Pagès Jun 1, 2019

Enlloc de sortir des de la depuradora l'he fet sortint des del polígon industrial el Set d'Aulies, i algun tram que a dia d'avui està embardissat hem seguit un corriol o pista. La resta gairebé igual.