Uploaded February 4, 2019

Recorded February 2019

1.2
2.5

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

A 5 minuts en cotxe de Sant Llorenç de Morunys hi ha la bonica ermita románica (S. Xl i Xll ) de Sant Serni, just al costat comença hi ha la pista asfaltada des d’on comencem aquesta sortida matinal. Anem passejant per aquesta pista agradable i planera tot gaudint de bones vistes de la serra enfarinada per la neu que ha caigut.
Ràpidament arribem a l’aparcament des d’on comencen les rampes que ben empinades ens apropen al Santuari de Lord, ens cal anar amb compte doncs están ben glaçades. A mig camí ens aturem a un mirador sobre el pantà de la Llossa del Cavall. Quines magnifiques vistes!!!

El santuari de Lord està en un bonic indret a una alçada de 1180 metres i envoltat d’àmplies praderies i de crestes i barrancs. De cop, el dia ha esdevingut emboirat i misterios i fins i tot han caigut alguns flocs de neu. Tot plegat no ha fet més que augmentar la màgia d’aquest lloc.
Per tornar a l’aparcament del grau de Lord hem anat baixant per un sender suau entre boscos i amb bones vistes del pantà, els rasos de Peguera, la Serra de Busa, el Port del Comte...
Una vegada a l’aparcament hem tornat a seguir la pista que ens ha retornat a l’ermita de Sant Serni punt d’inici i final d’aquesta fantástica ruta.