0.8
1.6

near Zapolje, Central Serbia (Serbia)

Većina ljudi u prvi mah asocira Uvac upravo sa gore opisanim predelima. Ali to nije sve što ova atraktivna reka nudi.

Uvac naime ponovo meandrira kroz atraktivnu klisuru i na potezu od Kokinog Broda do Radoinjskog jezera, izmedju planina Zlatar i Zlatibor.

Južna zlatarska strana je pitoma i pristupačna: na nekoliko mesta su postavljeni vidikovci, međusobno povezani utabanom i precizno obeleženom šumskom stazom koja polazi od napuštenog etno sela Vraneša – do istog vodi asfaltni put udaljen svega par kilometara od glavnog magistralnog puta ka Crnoj Gori.

Za krug od 5 kilometara koji povezuje svih pet vidikovaca uz opcioni silazak do same reke dovoljno je odvojiti svega par sati.

Više na: https://nestvarna.blog/2018/10/06/uvac-ledeni-vidikovac-pogled-molitva/
Uvac (Radoinjska strana)

• titakac Aug 7, 2019

Išli smo samo do glavnog vidikovca. Morali smo preći kroz neku provizornu ogradu (žicu) ali niko nije pravio problem. Nismo ni sreli nikog. I putokazi vode tim putem.