Uploaded November 6, 2016

Recorded November 2016

1.2
2.4

near el Coll, Catalunya (España)

La ruta d’avui comença i acaba en estacions de metro de Barcelona de la L3.

Ens movem pel barri de Montbau, dins del Districte Horta-Guinardó, als vessants de Collserola, just per sobre de la Ronda de Dalt i ... trepitgem moltes Barcelones.

Encara que estem molt a prop de zones urbanes, visitem indrets, al menys per nosaltres, sorprenents.

Al gra. De manera molt resumida, visitem:

7 fonts:

2 jardins pertanyents a Palaus:
- Jardí del Palau de les Heures
- Parc del Laberint d'Horta

Anem, molt poc per ciment, i més per pistes de terra i corriols.

Gaudim de grans vistes sobre la Ciutat Comtal.

Què ens ha agradat més?

Segurament el racó de l’ermita de Sant Cebrià. Amb un punt rústic, però amb molt d’encant. Un indret visitat per Sant Francesc d’Assis i Sant Ignasi de Loyola. Poca broma! Ple de gats (Semblava que estéssim dins d'una película de l'Estudi Ghibli). L’ermita amb ex-vots, ben cuidada i visitable per dintre. Molt amable la persona que en té cura de tot plegat! Amb Can Carlets i els seus mandariners al capdamunt...

Sempre impressiona el peix esculpit per primitius cristians a la pedra a Sant Genís dels Agudells.

Per suposat, dels jardins del Palau de les Heures i del Parc del laberint d’Horta, no cal que en parlem ...

I si no coneixeu la masia del Museu Palmero, de ben segur us sorprendrà.

Passar per dins del Recinte Mundet també té un punt de singular.

La majoria de les fonts, per contra, en deixen un cert regust agredolç. Poc arranjades ... Encara que alguneses troben en llocs magnífics.

El punt més deteriorat són els voltants de la font de Can Llong, on fins i tot hem coincidit amb un parell de porcs senglars.

Per acabar, tornar a recomanar el llibre Excursions per la història de Collserola i agrair a companys de Wikiloc que ens han permès identificar fonts per acabar de polir el nostre recorregut.

Fins la propera.
Metro_Mundet_L3

• Photo of rafa lineros

rafa lineros May 14, 2019

Como siempre es un placer seguir tus rutas. Muy bien señalizadas y documentadas

• Photo of Ambotes

Ambotes May 15, 2019

Muy amable rafa lineros !
    Un placer tener seguidores como tu!!!
    Salut i botes i bones rutes.

• Photo of Siscu1953

Siscu1953 May 15, 2019

Compañeros.
    Muy buena ruta. Me conozco bien el recorrido y, que yo sepa, no os habéis dejado nada que valga la pena. Por poner un pero, yo hubiese incluido, saliendo del Parc del Laberint, la subida al "Castell Forti", que está a un paso y vale la pena. Además, buenísima la calidad de las fotografías. En conclusión, un sobresaliente.
    Saludos.

• Photo of rafa lineros

rafa lineros May 16, 2019

Gracias

• Photo of Ambotes

Ambotes May 16, 2019

Mil gracias Siscu1953 (deberemos cambiar a ambotes1961, ;-))
    Y sobre todo por la aportación del "Castell Fortí"
    Salit i botes i treball en equip.