Uploaded July 12, 2015

Recorded July 2015

1.2
2.4

near Setcases, Catalunya (España)

ITINERARI :
Aparquem el cotxe als ultims revols de la C-771 avans d'arribar a l'Estació d'Esqui de Vallter, agafem el camí del Refugi d'Ulldeter, seguim el camí tot passant pel GR - 11 fins el Refugi.
Continuem camí amunt pel GR - 11 fins el Coll de la Marrana, aquí i després de fer un bufet, enfilem el Gra de Fajol Gran, una bona pujada que ens l'agafem en calma, arribats al cim , gaudim d'unes fabuloses vistes i d'un merescut esmorçar.
Baixem del Gra de Fajol Gran i ens dirigim cap el Coll de la Canal de l'Isard, per tot seguit pujar al Gra de Fajol Petit.
Desfem el camí del Gra de Fajol Petit fins el Coll de la Canal de l'Isard, i ara baixem per la Canal de l'Isard fins arribar al Refugi d'Ulldeter, i d'aqui ja desfen el camí tornem arribar a l'Aparcament i al punt de Sortida

• Photo of Jordi_bcn

Jordi_bcn Aug 15, 2017

Hola:
    La baixada pel canal de l'Isard que tal?
    Salut

• Photo of Akhim

Akhim Aug 18, 2017

Es una tartera en la que s'ha d'anar una mica en compte , no hi ha camí definit , no ès molt llarga . és de molt mal aconsellar , jo no hi vaig tenir ploblemes , i ting 67 anys.

salut i cames

• Photo of tedi

tedi Aug 31, 2017

Hola,

Estamos pensando en hacer esta ruta. Me gustaría saber si es apta para gente con vértigo, ya que en zonas muy escarpadas de barranco a veces lo paso "no muy bien" :)

Gracias

• Photo of Akhim

Akhim Aug 31, 2017

Hola tedi :
    Efectivament hay una zona escarpada entre el Gra de Fajol Gran i el Petit , i ya no te hablo de bajar por la tartera de la canal del Isard.
    No es una maxima dificultatd , pero si aparece el vèrtigo , se puede agravar.
    Yo te acosejaria que subieras hasta el Gra de Fajol Gran , que es el primero que se encuentra y solo tiene la dificltatd de la pendiente , y una vez en la cima , tu mismo ja vas a decidir si continuas hasta el Petit , bajas por la Canal del Isard , vuleves al Gran o ja bajas directamente del gran por donde has subido.
    No se si te he ayudado mucho , pero visto desde mi punto de vista , que por el momento no tengo vèrtigo , ès muy dificil decidir por ti.

Un cordial saludo.

• Photo of tedi

tedi Nov 1, 2017

Muchas gracias por tu respuesta. Todavía no hemos hecho la ruta, pero la información que me das es muy útil!

• jferrerr Jul 23, 2018

Anàvem amb nens i només l'hem seguida fins al Gra de Fajol Gran i hem tornat pel mateix camí. La part que hem fet era fàcil. Pujant just abans d'arribar al coll de la Marrana ens hem desviat a l'esquerra i hem seguit les marques del GR. És una mica més llarg que la traça però més planer. Moltes gràcies per publicar la ruta, ens ha estat molt útil, especialment per no perdre el camí durant la tornada amb boira!