Uploaded April 11, 2016

Recorded April 2016

1.8
3.5

near Montcada i Reixac, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
És una sortida fàcil. Els accessos els hem fet amb transport públic: sortim de l'estació de tren de Moncada i Reixac Santa Maria, parada de la línia R4 de rodalies; i acabem en la parada de metro Trinitat Nova, on hi ha les línies L3, L4 i L11. Un passeig per Collserola amb unes vistes excepcionals des de diferents miradors.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Accessos com hem comentat amb transport públic.

• Després de sortir de l'estació de tren, hem creuat les vies per un pas inferior, anem cap a l'esquerra fins arribar al parc de Ca N'Oller, que creuem en diagonal. Passem per entre unes casses ben acondicionades i arribem a un camí de terra. Seguim cap a l'esquerra.

• Arribem a la font de Mitja Costa. A la sortida d'aquí s'ha d'anar en compte, perquè s'ha d'agafar un corriol que puja, deixant els camins amples. No està indicat. El camí va pujant i ens porta a la part superior de la cantera. Més tard trobem marcat a terra amb lletres blanques el corriol a seguir per arribar a dalt del Toró de Moncada. Vista de 360 graus: espectacular

• Baixem del Turó i seguim cap al Turó dels Quatre Pins, tot passant pel Mirador d'Occident.

• Seguim cap ell Coll de Moncada, el creuem i anem cap el cementiri de Collserola. Trobem indicacions del GR92. Creuem l'autopista per un pont i després tombem a l'esquerra, per un camí ample on hi ha unes pedres grosses que impedeixen la circulació de cotxes. No hi ha cap indicador.

• El camí segueix cap el costat de l'autopista, s'arriba el mirador de l'Estrella. Aquí hi ha encreuament de camins. Es pot anar cap a l'àrea de lleure de Can Cuiàs i seguir a buscar el metro L11 de Can Cuiàs. Nosaltres hem seguit cap al turó de Can Cuiàs per desprès anar cap al Turó de les Roquetes i d'aquí a Torre Baró. Un altre mirador espectacular.

• Aquí agafem el PR-C 171 que ens porta a Trinitat Nova. Arribem a la bora de la parada de metro de Trinitat Nova que es troba davant de la caserna dels Mossos d'Esquadra.

PLA TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

VISTA DES DEL MIRADOR D'OCCIDENT ENTRE EL TURÓ DE MONTCADA I EL TURÓ DELS QUATRE PINS

Dues de les bones vistes que hem gaudit durant tota la ruta.

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dóna un valor de: 50. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complert de la ruta

PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES

Polsa aquí per veure la presentació de les fotografies
Train stop

Estació de tren Moncada i Reixac Santa Maria

Park

Parc de Ca N'Oller

Trobada GR92

Font de la Mitja Costa

Camí amb­ pujada (no indicat)

Indicador

Turó de Montcada

Mirador d'Occident

Turó dels Quatre Pins

Mountain pass

Coll de Montcada

Desviació a l'esquerra (no indicat)

Mirador de l'Estrella

Metro Trinitat Nova

• Photo of EMILI ORSO

EMILI ORSO Apr 12, 2016

Sembla molt maca la caminada. I ben explicada i detallada com sempre.