1.4
2.9

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Aproximació en cotxe. Recomano arribar-hi des de Sant Celoni. Sortim de la AP-7 i entrem al municipi, trobarem indicacions del Parc Natural de Motseny. Arribareu a una rotonda que cal seguir en direcció Campins. Un cop passada la població, només cal seguir uns quants kilòmetres fins a passar per davant el restaurant l'Avet Blalu. Pocs metres més endavant hi ha un aparcament on començarem la ruta.
És una caminada molt ben senyalitzada en tot el recorregut amb pals indicadors de la direcció i amb creus tallant els camins incorrectes.
Podeu fer una circular pujant primer al Turó de l'Home, on hi ha unes vistes privilegiades del Matagalls, en primer terme, Motserrat i el Pirineu.
Tot just començar la caminada hi ha una font amb aigua fresca, i un cop es baixa de les Agudes també trobareu una altre font.
Es fa un curt descens del Turó de l'Home ja en direcció a les Agudes. Hi ha un caminet que baixa i és el que està marcat, nosaltres vam optar per anar per la cresta que no comporta cap dificultat.
Arribant a les Agudes, hi ha un coll per on baixarem cap a l'aparcament, aquests darrers metres són els més farragosos.
En un dia de calma, les vistes són espectaculars.
Caminada aconsellable a famílies amb nens petits que es volen iniciar a la muntanya, fins i tot hi ha molts trams que es poden fer corrent.
Fa anys ja hi vaig pujar però amb boira, tenia ganes de repetir amb un bon dia.