• Photo of Trekking Cordillera Huayhyash 2/7. Carhuacocha-Huayhuash

Recorded August 2014

2.1
4.2

near Carhuaccocha, Huanuco (Peru)

General:
La Cordillera del Huayhuash es troba als Andes, al Perú, al sud de la més famosa Cordillera Blanca. Alguns dels seus cims superen els 6000m d’alçada, d’entre els que destaquen el Yerupajà, el Jirishanca i el Siula Grande.
Optem pel trekking del Huayhuash, menys massificat i menys explotat que el de Santa Cruz, a la Cordillera Blanca. Algunes de les informacions d’internet el qualifiquen com un dels 10 millors trekkings del món i, tot i que no sabem si és cert, sí que encertem en la decisió.

Recorregut 2/7:
Etapa de vistes imponents. Voregem la llacuna Carhuacocha i pugem fins a un gran mirador de les llacunes Quesilococha. L’ascens continua fins al pas Siula (4834m), de d’on iniciem la baixada fins al campament, passant per la llacuna Carnicero. Jornada amb grans vistes del Yerupajà, Siula, Carnicero i Trapecio. Una de les millors etapes, segons el nostre punt de vista.

Podeu veure la ressenya i fotos de la ruta al bloc "Anar-hi anant.Per Minuteman" a:

• Photo of José Rolo de Sousa

José Rolo de Sousa Feb 23, 2015

Very well documented in the blog. Fantastic photos.

• sanjaise Mar 26, 2018

Jose,
    Eres del Perú?

• Photo of Minuteman

Minuteman Mar 26, 2018

Hola Sanjaise. Soy de Catalunya. Estuve allí de vacaciones.