Uploaded February 5, 2018

Recorded August 2017

1.2
2.3

near Misurina, Veneto (Italia)

Curta excursió al voltant dels tres cims de Lavaredo.
La marquem com a moderada per que en alguns trams no vam seguir senders marcats i el terreny obligava a anar atent per no torçar-se els turmells. La resta, un lloc absolutament trillat, sense cap complicació.
Arribem al refugi Auronzo amb autobús de línia que es pot prendre a Cortina d'Ampezzo o a Misurina. El preu del bitllet compensa les cues, peatges i aparcaments als que hauriem de fer front en cotxe particular.
Des del ref. Auronzo seguim a l'est (dreta) per l'ample pista (101) que duu al rifugio Lavaredo. En aquest refugi tenim dues opcions per a pujar a la Forcella de Lavaredo, nosaltres optem per la més allunyada als famosos cims per a tenir millor perspectiva.
Seguim el sender 101 un troç enllà del coll en direcció nord cap al refugi dels tres cims (Drei Zinnen Hutte) però a poc menys d'un centenar de metres del coll ens desviem per un corriol ben visible que baixa cap a la clotada al peu dels cims de Lavaredo.
El sender gira tot seguit a l'oest (esquerra) i serpenteja sense quasi desnivell en un terreny irregular seguinta distància la famosa paret nord de Lavaredo fins a trobar el sender 105 ja a tocar del refugi Langalm. Sortim de la clotada pel còmode sender 105 en drecció sud i, després de passar un tram una mica enlairat però sense risc real, arribem a un coll on girem a l'est (esquerra) per a trobar en pocs minuts la parada del bus on havíem començat.