Uploaded September 20, 2017

Recorded September 2017

2.2
4.5

near Setcases, Catalunya (España)

Clàssica travessa de Vallter i la Vall de Núria, avui a més hem tingut el plaer de gaudir d’uns cims ben enfarinats per la neu caiguda aquests dies, que ens ha permès fruir d’unes imatges de postal a més de poder caminar per una catifa de neu, encara que en alguns trams com que estava glaçada hem hagut de passar amb precaució.
Hem començat la caminada, a la vuitena corba de dalt de tot de la carretera a l’estació d’esquí de Vallter 2000, i seguint sempre el GR-11, hem anat passant successivament per:
Refugi d’Ulldeter – coll de la Marrana – emprius de Setcases – estanyol de la Feixa – desvio GR-11.7 a Coma de Vaca – Aigols Podrits – barraca de Tirapits – puig i coll de Tirapits – coll de la Vaca – pic superior de la Vaca – coll de Carançà – pic de la Fossa del Gegant – coll de Noucreus – pic de Noucreus – barraca i coll de Noufonts – Noufonts – intersecció amb el camí de Noucreus – pont de l’Escudé – arribada a la Vall de Núria, on hi ha el Santuari i l’enllaç amb el cremallera per baixar a Ribes de Freser.
Un total de 14,5 Km. i 1000 metres de desnivell, temps en moviment 5 hores.