Uploaded September 19, 2017

Recorded September 2017

2.3
4.6

near Setcases, Catalunya (España)

Si sempre és agradable una caminada per Vallter i la Vall de Núria, avui a més hem tingut el plaer de gaudir d’uns cims ben enfarinats per la neu caiguda aquests dies, que ens ha permès fruir d’unes imatges de postal a més de poder caminar per una catifa de neu, encara que en alguns trams com que estava glaçada hem hagut de passar amb precaució.
Hem començat la caminada, a la vuitena corba de dalt de tot de la carretera a l’estació d’esquí de Vallter 2000, i seguint sempre el GR-11, hem anat passant successivament per:
Refugi d’Ulldeter – coll de la Marrana – emprius de Setcases – estanyol de la Feixa – desvio GR-11.7 a Coma de Vaca – Aigols Podrits – barraca de Tirapits – puig i coll de Tirapits – coll de la Vaca – pic superior de la Vaca – coll de Carançà – pic de la Fossa del Gegant – coll de Noucreus – pic de Noucreus – barraca i coll de Noufonts – Noufonts – intersecció amb el camí de Noucreus – pont de l’Escudé – arribada a la Vall de Núria, on hi ha el Santuari i l’enllaç amb el cremallera per baixar a Ribes de Freser.

• Photo of liliwhale®

liliwhale® Oct 9, 2017

Hola erill.
    Que bonic el recorregut que heu realitzat.
    I com bé ho dius, belles imatges amb la neu sobre les muntanyes.
    Salutacions des de Colòmbia, Lili

erill Oct 18, 2017

Gràcies pel comentari i la valoració d’aquesta bonica ruta.

• Photo of Ferri6a

Ferri6a Jul 24, 2018

Bona tarda. Estic valorant de fer aquesta ruta la setmana vinent pero nocturn. Com ho veus?

erill Jul 24, 2018

Hola Ferri6a, crec que en un dia clar (i millor amb lluna plena), no hi ha d'haver complicacions, això si, porteu frontals que us ajudin a veure per on trepitgeu. Que vagi bé l'experiència i que gaudiu d'aquests meravellosos indrets.

• Photo of Jordi Llenas

Jordi Llenas Jul 24, 2019

Una gran ruta i apte per a quasi tothom amb un mínim de preparació.

erill Jul 24, 2019

Gràcies Jordi Llenas pel comentari i la valoració. Celebro que t'hagi agradat la ruta, per aquest indrets tant bonics.

• Photo of WikiCamins - àngel riera

WikiCamins - àngel riera Jul 30, 2019

Una caminada excepcional. Gràcies per compartit.

erill Jul 30, 2019

Gràcies WikiCamins - àngel riera, pel comentari i la valoració d'aquesta ruta.