Uploaded November 24, 2015

Recorded November 2015

1.7
3.5

near Tossa de Mar, Catalunya (España)

Caminada des de la platja de Tossa de Mar a la zona de les alzines sureres (Ses Alzines), passant per la torre dels Moros, la surera d’en Santos, els xalets vermell i blanc i un poblat ibèric, fins arribar al càmping de cala Llevadó.

Baixem a la costa, primer a la cala Figuera, i tot seguit anem a la platja de cala Llorell, per continuar el camí de ronda sud, tot passant per la cala d’en Carlos, la cala es Llevador, per sobre la cala Moltó, la taula de pedra, la cala d’allà on raja l’aigua, fins arribar als tres miradors, des dels que podem veure, la punta des Cards, cap Pelat, punta d’en Queròs, ses Sorres, la Bola, la Pedra Tallada i la badia de Tossa.

Passats els miradors, arribem a la cala Gran, amb la silueta del castell de Tossa d’amunt d’ella i unes aigües cristal·lines, entrem al castell per la plaça d’Armes i desprès de fer un petit recorregut interior, arribem a la platja on donem per acabada aquesta bonica caminada.

Sortida i arribada - Tossa de Mar

Castell de Tossa

• Photo of zinnober

zinnober Jan 5, 2016

Sorry for only three stars for 'information' but I do not speak spanisch so it was difficult for me to understand anything. We liked the trail a lot, for us it was not so easy. It is quite rough along the coast.

erill Jan 9, 2016

Thanks zinnober for the assessment and comment.
    I celebrate you liked the route, although it has not been easy for you.

• dlewans Oct 22, 2017

La hicimos ayer. Nos encantó! sobre todo la segunda parte con vistas de ensueño. Guapísima! Gracias!

erill Oct 23, 2017

Gracias a vosotros por el comentario y celebro que os haya gustado la ruta.

• Photo of kaawee

kaawee Feb 5, 2018

La ruta és molt maca, però alguns trams no els classificaria com a 'fàcil', perque hi ha molta pendent amb terreny que rellisca.

erill Feb 6, 2018

Gràcies pel comentari.

• Photo of kaskarrabias00

kaskarrabias00 Aug 13, 2018

Intentamos hacer esta ruta, pero parte de la misma habia sufrido varios desprendimientos, por lo que habia desaparecido algun tramo (se veia tramos de valizado de la Policia Municipal desperdigados por la zona, asi que ha debido de haber varios). Esto y algunos tramos exageradamente inclinados con tierra suelta al borde del acantilado, hicieron que desistieramos y terminamos desviandonos hacia el interior, mucho mas seguro.
    Algunos tramos estan sin señalizar, con fuertes pendientes, el terreno seco y suelo hace dificil traccionar para ascender con el riesgo de caer al mar o a las rocas desde una buena altura, y el riesgo de desprendimientos, me lleva a preguntarme como se ha podido calificar esto de "facil". Ademas de las fuertes pendientes y grandes desniveles que hay que superar, requieren cierta forma fisica y agilidad. No es apta para todo el mundo.

erill Aug 31, 2018

Gracias por la información, de interés para posibles seguidores de esta ruta.