Josoar

Recorded November 2017

1.7
3.3

near Campdevànol, Catalunya (España)

Ruta divertidíssima i espectacular per fer-la amb un matí amb família. De primer, començarem al polígon que podeu veure al mapa. Recomano aparcar aquí, ja que assegurem l'aparcament i s'agafa el camí just travessar la carretera. Un cop això, ja comença el què podem dir la ruta que ens portarà pels set gorgs màgics que formen part del torrent de Cabana, ja veureu que preciós, no us ho perdeu. El principi del camí és pla però ja veureu que de mica en mica anireu pujant per camins de muntanya o de carro (incluint algún corriols preciosos però sempre sense cap dificultat). Durant el recorregut porteu el móvil o la càmera de fotografiar ja que us veureu obligats a tirar alguna foto. Anireu passant pels set Gorgs i si teniu algún dubte ho consulteu amb els itineraris o cartells que us he marcat a la ruta en el mapa. També tobareu que hi ha un parc d'aventures i, al setè Gorg, us trobareu un terreny força pla per fer un picnic però no hi han taules, hi ha un bar on podreu comprar el que us faci falta. Un cop al setè Gorg us enfilareu per un corriol i un cop a dalt, ja será tot baixada fins al cotxe. I, per acabar, passareu per un pont on anireu a agafar el camí del principi i un cop allà fins al cotxe.
Aquí és on ja comencareu a enfilar-vos cap als set Gorgs. Informeu-vos bé i llegiu-ho, que no us faci mandra. Haureu d'agafar el camí de l'esquerra.
Aquí haureu de trencar a l'esquerra i seguir per el camí.
Aquí veureu un altre cartell on us informarà sobre el parc d'aventura que hi ha al costat. Si us interessa, no dubteu i aneu-hi.
Vigileu que aquí és molt fácil equivocar-se per tant estigueu atents. Trencar a l'esquerra.
I, per fi, el primer Gorg. Aqest és el primer Gorg, ja que si feu aquesta ruta a l'estiu, us podeu quedar a banyar-se, és un dels més grans i més profunds de tots.
Aquí haureu de travessar el torrent de la Cabana ja que més endevant, l'haureu de travessar una altra vegada.
Aquest és el segon Gorg del torrent de la Cabana.
Aquí hareu de trencar a la dreta ja que us portarà al tercer Gorg. Aneu-hi.
Aquí podeu veure el tercer Gorg dels set. Encara en queden, tireu endavant.
Aquí veureu el Gorg de la bauma. És un Gorg que ja veureu que és molt alt.
Ara veureu el cinquè Gorg. Aquest és el més petit de tots però a la vegada bonic.
Ara tornem a travessar el torrent per segona vegada. Vigileu no us feu mal.
Aquest és el sisè Gorg. Va que només us en queda un i ja està.
Aquí trobareu un terrent pla per fer un picnic. No hi han taules però sí un bar.
Aquí ja veureu l'últim Gorg del torrent de la Cabana. Va que ja us queda poc.
Tal i com podeu veure, heu d'agafar el camí de la dreta. Ara ve la pujadeta.
Aquí trenqueu a la dreta on us portarà cap al cimí del principi.
Aquí ja heu arribat gairebé al camí del principi. Si voleu pareu amb aquest lloc on és tot pla, ja que hi han taules per fer un picnic.
Aquí travessareu el torrent de la Cabana per un pont. Vinga va, cap al cotxe.