Uploaded October 3, 2016

Recorded September 2016

1.4
2.9

near Vall de Núria, Catalunya (España)

---

Excursió fàcil i molt agradable pels cims situats a Llevant de Nuria, entre les valls de les Gorges del Freser i Coma de Vaca.
----
Fem el cim del Torreneules cim que consta a la llista de 100 cims de la FEEC.
---
RUTA : Sortim de l'Alberg Pic de l'Àliga, al que es pot accedir a peu o amb el Telecabina.
Trobem un cartell que indica el camí del Torreneules, però hem d'agafar mes a l'esquerra en una petita pujada, el corriol que queda mes alt, dons si seguim recta continuaríem pel GR - 11 o camí dels Enginyers que va al refugi de Coma de Vaca
Seguim cap el torrent de Fontnegre, per un camí fàcil de seguir al començament peró que desprès es perd una mica tot i que no te cap dificultat.
Al fons del torrent girem cap al sud per anar a buscar la carena cap el Coll de Torreneules.
Al Coll deixem el camí que ens portaria a Coma de Vaca i agafem a ma dreta per pujar al Torreneules, des d'on tenim unes magnifiques vistes de la vall de les Gorges del Freser, i de tots els cims de la zona, Balandrau, Les Borregues, Bastiments etc.
---
Tornem enrere cap el coll i seguim cap el cim de la Coma del Clot.
Desprès seguirem mes al nord cap el Puig de Font Negre. Desprès del cim girem direcció sud oest per anar baixant cap el Pic de l'Àliga i tornar al punt de sortida.

• Photo of Antonieta Freixas

Antonieta Freixas Jul 3, 2017

Una ruta molt maca, amb camins sense dificultat, tot i que amb un desnivell considerable.

• Photo of Chismix

Chismix Sep 3, 2017

Bonita y suave ruta para estirar piernas...

• Photo of CarmeBR

CarmeBR Sep 7, 2017

Ruta fàcil. La vam fer amb la meva filla de 9 anys. La vam gaudir d'allò més.

miquelseu Sep 8, 2017

Gràcies per la valoració Chismix i CarmeBR . És una ruta fàcil i assequible per tothom, que permet gaudir de l'alta muntanya en un entorn fantàstic com es el de Núria.

• Bart Gommers Aug 11, 2018

Great route with fantastic views in all directions

miquelseu Aug 12, 2018

Thanks for the rating. Bart Gommers

• Photo of julia slesareva

julia slesareva Oct 30, 2018

hola en deciembre se puede realizar?saludos!

miquelseu Oct 30, 2018

Hola júlia slesareva. En diciembre no creo que puedas hacerla como senderismo, por que es probable que haya nieve.