Time  3 hours 44 minutes

Coordinates 2264

Uploaded July 21, 2019

Recorded July 2019

-
-
5,900 f
4,203 f
0
1.9
3.8
7.55 mi

Viewed 26 times, downloaded 1 times

near La Riera, Castilla y León (España)

Torre de Babia-Laguna de Las Verdes-Cabrillanes (León)
Nuestro punto de partida es la subida a la Laguna de Las Verdes. Vamos al pintoresco pueblo de Torre de Babia en donde iniciamos nuestro recorrido, según las indicaciones de los paneles informativos y la información facilitada por los Cuatro Valles. Salimos de Torre de Babia por un camino que nos conduce a la torre (nombre del pueblo). El camino nos conduce al valle y seguimos las estacas indicativas del recorrido. Ascendemos ligeramente para alcanzar otro sendero con más pendiente que nos llevará a la majada de Las Verdes. Una construcción pastoril, redil y cabaña. A partir de este lugar parece ser que hay varias alternativas de subidas por distintos senderos hacia la laguna. Buscamos las estacas guía de la ruta que nos llevará de forma lateral con un tramo aéreo sin dificultad que nos llevará al riachuelo Torra y siguiendo el mismo, hasta la Laguna de Las Verdes. Un lugar sorprendente, bonito. Estuvimos un buen rato en este lugar.
Ya, de regreso, pasamos la laguna para en poco tiempo girar ya, por campo a través, evitando los escobones que dificultan el avance, en dirección al arroyo de Torre hasta encontrar de nuevo las señales de la ruta que nos llevan de nuevo al punto de partida.
Recorrido de dificultad media, teniendo en cuenta la climatología.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Torre de Babia-Lagoa das Verdes- Cabrillanes (León)
O noso punto de partida é a subida á Lagoa das Verdes. Imos ao pintoresco pobo de Torre de Babia onde iniciamos o noso percorrido, segundo as indicacións dos paneis informativos e a información facilitada polos Catro Vales. Saímos de Torre de Babia por un camiño que nos conduce á torre (nome do pobo). O camiño condúcenos ao val e seguimos as estacas indicativas do percorrido. Ascendemos lixeiramente para alcanzar outro carreiro con máis pendente que nos levará á majada das Verdes. Unha construción pastoril, curro e cabana. A partir deste lugar parece ser que hai varias alternativas de subidas por distintos carreiros cara á lagoa. Buscamos as estacas guía do roteiro que nos sinala de forma lateral cun tramo aéreo sen dificultade que nos levará ao regato Torre e seguindo o mesmo, ata a Lagoa das Verdes. Un lugar sorprendente, bonito. Estivemos un bo intre neste lugar.
Xa, de regreso, pasamos a lagoa para en pouco tempo virar xa, por campo a través, evitando os escobones que dificultan o avance, en dirección ao arroio de Torre ata atopar de novo os sinais do roteiro que nos levan de novo ao momento de partida.
Percorrido de dificultade media, tendo en conta a climatoloxía.

View more external

Comments

    You can or this trail