1.9
3.8

near Shejiayu, Hunan (China)

This tour starts at the exit of the cable car in the mountain and ends after the 999 stairs. You can see forest, walkways (some made of glass), a temple complex and a bridge (not the famous glass bridge though). We went to the Heaven’s Gate Cave by taking the impressive seven stairs elevators inside the mountain and then walked down the 999 stairs to where a bus picked us up and took us 99 further bends down until reaching Wulinyuan. There are usually many tourists on this route.

Esta ruta comienza en la estación de llegada del teleférico en la montaña y termina al pie de los 999 peldaños que llevan al Tianmen (Puerta del Cielo). Pasa por un área de bosque, varias pasarelas, algunas de cristal, un templo y un puente (que no era de cristal). La bajada hasta la boca de la montaña (“puerta del cielo”) se hace por las escaleras mecánicas de siete pisos dentro de la montaña. Después descendimos los 999 peldaños antes de bajar en bus por la carretera de las 99 curvas hacia Wulingyuan. Normalmente esta ruta tiene muchos turistas.