Uploaded March 2, 2019

Recorded February 2019

1.5
2.9

near Tiana, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Hem fet aquesta sortida prenent de base el track: SL-C 96 Tiana-Tiana (El Rocar) (Nuevo trazado) del company de Wikiloc nandomoneda. Gràcies per compartir-la.

PRINCIPALS ATRACTIUS DE LA SORTIDA
Els seus principals atractius són:

• Passejada fàcil per la Serralada de Marina per corriols ben fressats i pistes de muntanya.

• Bones vistes.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Deixem el cotxe prop de l’escola Lola Anglada, en un aparcament de cotxes en paral·lel.

• En el primer WP “Encreuament” Es pot seguir el track o bé anar per un carrer a l’esquerra, tot seguint el camí de tornada fins la riera, i d’aquí anar cap a can Roca. No l’hem fet però potser és més agradable que anar pels carrers del poble.

• En el WP “Urbanització” coincidim amb la sortida: Alella - Turó de Galzeran – Alella que us recomanem fer un altre dia pels diferents atractius que té: fonts, vistes...

• Els camins són ben fressats i amb trossos de pista. Hi ha bastants trencants, el GPS sempre és de molta ajuda.

PLÀNOL TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

INFORMACIÓ PUNTS SINGULAR (WAYPOINTS)

Altures, desnivells acumulats i temps

GRÀFICS
Distàncies

Perfil

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dona un valor de: 43. En podeu veure els detalls a: Anàlisi complet de la ruta