Time  47 minutes

Recorded March 2017

1.0
2.0

near El Perelló, Catalunya (España)

Platja de l'àliga - Perelló Mar - Cala - Cala Moros - Platja de l'àliga

Ruta circular amb començament i final a la platja de l'àliga, entre els termes municipals de l'Ametlla de Mar i el Perelló, a la comarca del Baix Ebre. La ruta transcorre primer per l'interior per tornar fins la Platja de l'àliga pels acantilats i cales de la costa.

Arribarem a la platja de l'Aliga o bé des de l'Ametlla de Mar agafant una pista que surt del costat de l'entrada de l'autopista AP7 o bé pel Perelló agafant una pista del final del poble que marca platges i un cop arribats a una bifurcació on es pot anar a la zona urbanitzada del Perelló Mar a la dreta, girant a l'esquerra. Arribarem a l'alçada d'un pas inferior de l'autopista on està senyalitzat amb el nom de la platja de l'Aliga. Sortirem per la pista asfaltada en direcció al Perelló seguint les indicacions i sense deixat el camí principal fins arribar al començament de la zona urbanitzada de Perelló Mar tot després de creuar la via del ferrocarril. En aquest punt girarem a l'esquerra seguint les marques del GR-92 en direcció nord, primer passant pel costat dret de la via del tren. A l'alçada de la Cala Garretes agafarem un corriol i anirem seguint un corriol pels acantilats fins a la Cala Moros tot gaudint de les fabuloses vistes del delta i els diferents indrets de la zona. Un cop a la Cala Moros pujarem per una pista de terra per anar a buscar la platja de l'Aliga que és a tocar i on creuant el túnel de sota l'autopista serem ja de tornada al punt inicial de la ruta.

La ruta és apta per fer caminant o corrent.
En aquesta ruta no hi ha fonts pel què caldrà portar aigua amb nosaltres.