Time  4 hours

Recorded October 2014

1.9
3.9

near Oranjezicht, Western Cape (Republic of South Africa)

Ciudad del Cabo babesten duen mendira igotzen den ibilbidea, teleferikoaren beheko estaziotik hasita eta tontorreraino lehendabizi,goiko teleferikoan amaituz. Jetsiera teleferikoan egin genuen. gainetik hirirako bistak naiz Cabo de Buena Esperanza aldera, izugarriak.

Recorrido que sube al monte que protege a Ciudad del Cabo.Partiendo de la estación de teleférico,primero subimos a la cumbre para finalizar en la estación superior del teleférico. El descenso lo hicimos por este medio. Las vistas hacia la ciudad y hacia el Cabo de Buena Esperanza son impresionantes.

A walk that climbs to the Table Mountain. We started the walk from the cable car station and we first climbed to the top of the Table Mountain. We made the descent in the cable car. The view from the top to the city and to the Cape of Good Hope is spectacular.
Lower cable
Platte klip corce
Table mountain
Upper cable

• Photo of antiviaje.com

antiviaje.com Jan 6, 2018

Thanks!

• Phil B Sep 30, 2018

Great climb, take water and wear good shoes, this is not an afternoon stroll, takes 2 hours from the road