• Photo of Subotička peščara, treking liga srednja staza

2032

April 6, 2015

April 2015

near Veliki Radanovac (Serbia)

Prikaz srednje staze predviđene za 3. kolo Vojvođanske treking lige koje je na programu 10. maja.

Staza počinje na okretnici autobuske linije 4a Veliki Radanovac, Dom kulture. Nakon 1200 metara staza se uključuje u markiranu stazu (zeleno srce u žutom krugu). Kod nekadašnjeg strelišta izlazi se iz šume i nastavlja ulicom Ane Frank. Prate se i dalje zelena srca u žutom krugu, staza vodi rubom šume do trafo stanice gde napuštamo markacije i dijagonalnom stazom preko polja idemo do KT 1 (na 6,9 km od starta)

Od KT 1 okrećemo ponovo ka šumi, ulazimo u šumu kod ograde lovišta, ovaj deo će biti markiran crveno belim trakama. Prateći stazu stižemo do naredne KT koja je na grudobranu nekadašnjeg strelišta. Do ove KT ima 12,9 km od starta tj 6 km od prethodne KT.

Vraćamo se na šumski put, njime idemo ka cilju prolazeći kroz nekadašnji majdan peska. Uključujemo se ponovo u markiranu stazu (zeleno srce u žutom krugu) kojom dolazimo do KT 3 (16,8 km od starta).

Na KT 3 kratka staza se odvaja putem udesno ka cilju, srednja i duga nastavljaju pravo 600 metara do sledeće raskrsnice. Srednja staza skreće ulevo i dalje prateći markacije (zelena srca u žutom krugu). Nailazimo na ograđeni voćnjak sa desne strane. Naredna 2 km samo se prati put uz ogradu . Kada dođemo do kraja ograde nastavljamo istim putem koji u jednom momentu ulazi u šumu pa se ubrzo iz nje vraća (ovaj deo biće markiran crveno belim trakama). Nailazimo na metalnu banderu, skrećemo ulevo i tim putem ubrzo stižemo do KT 4.

Od KT 4 ponovo pratimo markacije (zelena srca u žutom krugu) sve do jezera Tresetište gde će biti KT 6. Držeći se dalje markacija vraćamo se ka ogradi voćnjaka gde ubrzo skrećemo udesno napuštajući put koji ide uz ogradu. Najpre kroz ređu, kasnije kroz nešto gušću četinarsku šumu ponovo stižemo do KT 3 gde ponovo overavamo prolazak i nastavljamo pravo putem ka cilju još 1,3 km.