Coordinates 2000

Recorded January 2014

3.3
6.7

near Corçà, Catalunya (España)

Amb un cel tapat i encara fosquejant, aquest matí hem iniciat ruta des de Corçà.
Tota la colla,10 en total, hem seguit en Toni, que com sempre ha sigut el nostre guia , que ens ha portat cap a St. Sadurní passant per Can Gironès i anant a visitar la font del Conte i un pou de glaç.
A St. Sadurní hem pujat fins a pedra dreta, que ens ha donat energia (hi ha una línea elèctrica al costat ;-), per pujar fins a la Cista de l'Abel, on hem esmorzat.
Després hem baixat pel corriol que van obrir els companys del Club Alpí Palamós (molt bona feina!!), i hem arribat fins a la Balma d'en Nyerro, una cova plena d'històries! Potser sóc una mica patosa, però cal vigilar on poseu els peus, doncs és un lloc humit on les pedres us poden fer relliscar, o torçar el peu com en el meu cas...
Seguim cap a Monells, passant pel Torrent de les Olles i aturant-nos a contemplar el magestuós Pi de l'Aulet, on en Miquel i en Jordi l'han encerclat per comprovar la gruixudària del tronc.
Ja de tornada cap a Corçà, entre d'altres coses, hem passat a veure el recentment restaurant forn morú. La darrera vegada que el vaig veure havia caigut el sostre. Avui presentava un aspecte molt diferent!
Més fonts, la de Lilou i la del Cuní, forns de calç i molt bona companyia ens han acompanyat .
Per acabar d'arrodonir el matí, un bon aperitiu en el museu "d'en Prados" ens han revifat de l'esforç.
Fins la propera!!

Can Gironès

Font del Conte

Ruins

Pou del glaç del bosc de Puntuí

Archaeological site

Cal Cuni

• Photo of montagut

montagut Jan 12, 2014

La família va creixent en positiu.
    Entre xocolata i formatge. Bona caminada¡¡

• Photo of Santi gavarres

Santi gavarres Jan 14, 2014

Estic d'acord, com més serem més riurem.