Uploaded January 2, 2014

Recorded January 2014

2.4
4.9

near Sant Quintí de Mediona, Catalunya (España)

Sortida des de la zona dels vívers de Sant Quintí, un cop passat el pont sobre el Torrent del Duc. Es va seguir una pista molt ben conservada i ample que passa entre el Torrent de les Maioles i el Torrent de la Font del Xop. Desprès es passa per les Oliveres de Montpedròs per arribar a Les Pareres. Visita a l' Ermita de Sant Salvador de les Pareres i d'allà cap el Congost de Valldellòs seguit el camí de Sant Joan de Mediona. La meva idea era anar a l'Agulla de Valldellòs però em vaig trobar amb la sorpresa de que la zona era considerada un espai de protecció de les aus i que el pas estaba prohibir des de l'ú de gener fins el 15 de juny!!. Mes amunt vaig agafar un corriol a l'esquerra que va al costat del Torrent de la Cova. Vaig arribar a la Cova del Bolet i d'aquí vaig anar seguit en dirección a la casa de les Clivelleres fins arribar al camí de baixada cap a Sant Quintí. Ja de baixada vaig agafar el camí que surt cap a l'esquerra i que acaba passant per la Riera de Mediona. D'allà vaig anar a Les Deus, seguínt un troç de la riera. De Les Deus cap al punt d'arribada que era també el de sortida. Ruta fàcil de fer, bonica com totes les d'aquesta zona. Va ser una llàstima no poguer accedir a l' Agulla de Valldellòs.

Pista de pujada entre Torrent de les Maioles i Torrent de la Font del Xop

Imatge de la pista i d' una curiosa prohibició.

Repoblació

Imatges dels resultats d'una repoblació " intensiva"

Oliverar a la Zona de les Oliveres de Montpedròs

Bonica vinya plantada d'oliveres.

Pareres

Vista de l''Ermita de Sant Salvador de les Pareres i de Les Pareres.

Ermita de Sant Salvador de les Pareres

Vista de l'entrada de l'ermita

Part dreta del Congost del Valldellòs.

Part dreta del Congost del Valldellòs

Corriol junt al Torrent de la Cova

Corriol estret amb molta vegetació. Molt agradable de fer.
Cave

Cova Bolet

Imatges del forat superior, del forat lateral i de l'interior de la cova.

Vista de l'Agulla de Valldellòs

Vista des del camí que porta a la casa de les Clivelleres. El sol no va fer possible una millor clar estat de l'imatge.

Panoràmica prop de la casa de les Clivelleres

Clivelleres

Vista de la Serra de les Clivelleres. Es poden veure les feixes que arriben fins al cim i en el mateix cim una barraca de pedra seca.

Serra de Santa Ana

Vista de la Serra de Santa Ana.

A prop de les Deus

Imagen de la Riera, camí de les Deus.