Moving time  one hour 37 minutes

Recorded December 2018

1.1
2.2

near Solíus, Catalunya (España)

Sortida matinal de 4 hores per anar cap a Solius, per pujar als Carcaixells d'en Dalmau i fer el cim del Montclar, un modest 100 cims a la Serra de Cadiretes.
Es deixa el cotxe al costat del Mas Llaurador i es comença la ruta. Molt a prop hi ha el Menhir de Can Llaurador al costat mateix del camí.
A l'arribar a la primera cruïlla per pujar als Carcaixells hi ha un cartell que posa que el pont penjat està tancat, o sigui que continuem per agafar la propera desviació, que trobem una mica més amunt.
Pujo fins el primer cim dels Carcaixells i seguidament un segon cim, des d'on hi ha unes magnífiques vistes.
A continuació ja es puja fins el cim del Montclar, de 401m. i un 100 cims del llistat de la FEEC.
Darrere meu han arribat cinc persones que no han fet cas del lletrero del camí tancat pel pont penjat i em diuen que el pont està en bon estat, que no han trobat cap entrebanc.
De baixada faig un altre camí que passa per la Cova de Sa Tuna, una cova excavada a la roca, feta per la mà de l'home.