June 12, 2021

June 2021

near Sigulda, Siguldas novads (Latvija)

🇪🇺🇱🇻🇷🇺
A circular route through all the attractions of this beautiful city. I tried to get around all the iconic places in one go. In the text I will not list everything that I saw. Waypoints with photos will tell you about it. I tried to sign everything in them. The road mainly runs along forest paths and 1/3 along asphalt roads. It is especially good here in autumn, when the leaves turn golden. There are many observation points at heights, caves and ancient castles. The terrain is hilly, so be prepared for short climbs and descents. Good luck on the road)

Apļveida maršruts pa visām šīs skaistās pilsētas apskates vietām. Es centos vienā piegājienā apiet visas ikoniskās vietas. Tekstā es neuzskaitīšu visu, ko redzēju. Par to jums pastāstīs ceļa punkti ar fotogrāfijām. Es mēģināju viņos parakstīt visu. Ceļš galvenokārt ved pa meža takām un 1/3 pa asfalta ceļiem. Īpaši labi šeit ir rudenī, kad lapas kļūst zeltainas. Augstumos, alās un senās pilīs ir daudz novērošanas punktu. Reljefs ir paugurains, tāpēc esiet gatavs īsiem kāpumiem un nobraucieniem. Veiksmi ceļā)

Круговой маршрут по всем достопримечательностям этого прекрасного города. Я постарался обойти все знаковые места за один раз. В тексте не буду все перечислять , что увидел. Об этом расскажут маршрутные точки с фотографиями . Постарался все в них подписать. Дорога преимущественно пролегает по лесным тропам и 1/3 по асфальтовым дорогам. Особенно здесь хорошо осенью , когда листья приобретают золотистый цвет. Много обзорных точек на высотах, пещер и старинных замков. Местность холмистая , поэтому приготовьтесь к не долгим подъёмам и спускам. Удачи в дороге)
Train stop

Railway station and bus station