Uploaded May 5, 2015

Recorded May 2015

2.1
4.2

near Setcases, Catalunya (España)

(05-05-2015) Arribant a Setcases voltem la rotonda i agafem la sortida de la depuradora, on hi ha l'aparcament de la font del Viver.

Pugem pel primer carrer del poble que trobem, el carrer de Vilallonga i després el carrer de l'esquerra, el carrer de la Font, on al final del mateix hi ha pals d'Itinerànnia i comença el camí.

Seguim el camí molt fresat amb les marques grogues de Itenerànnia, a més d'altres de vermelles i de PR, fins arribar a una pista. Pugem per la pista cap a la dreta, ara només amb marques grogues fins a la cabana del Ras.

El proper pas des d'aquí és anar fins a la resclosa on comença el canal de Tregurà i el més rapid i planer és seguir per la pista, però nosaltres seguim les marques grogues que envolten la cabana i comencen a baixar, pensant que ens portarien al mateix lloc .

Quan ens adonem que no portem bona direcció ens fa mandra recular i anem baixant pel camí fresat, seguin les marques grogues fins a creuar la Ribera del Catllar, per un pas de troncs.

Un cop creuat el torrent deixem les marques grogues, agafem un camí que puja cap a la dreta i surt al camí del canal de Tregurà, però una mica després de la resclosa, a la que anem des d'aquí (la variant no ha estat malament, però res efectiva ja que hem baixat molt per després tornar a pujar)

Ja en la resclosa seguim el camí del canal, canal que no és a cel obert ja que sempre està tapat i que ens porta fins a la bassa de Tregurà, on hi ha la canonada per on baixa l'aigua fins a la central elèctrica.

Baixem per la carretera i veiem la cruïlla d'Itinerànnia que no agafem, seguim carretera avall una mica més on agafem el PR cap a l'esquerra (pal indicador) passem per sota de la canonada i seguim el PR fins l'ermita del Catllar, que està just al costat de la casa del Catllar.

Seguim el nostre camí que passa pel mig de la casa i quan veiem una pista que puja bastant dreta, agafem el camí que baixa per la dreta d'aquesta pista.

Seguim per aquest camí que està marcat amb marques vermelles, fins a Setcases donant per acabada la ruta d'avui.

Erem en Joan, en Martí, en Tomas i dos Peps
Total temps caminant 4h 17m

Created with flickr slideshow.