Uploaded July 18, 2016

Recorded July 2016

1.3
2.6

near Setcases, Catalunya (España)

OBSERVACIONES
-Caminata que discurre por el GR-11 con origen en Setcases y final en el refugio de Ulldeter. Los tres primeros kilómetros discurren por la GIV-5264 hasta el Pla de la Molina donde nos despediremos de ella por el sendero de la izquierda paralelo al río Ter, y de ahí subiremos por el estrecho de Morens hasta el parking de Walter 2000. Posteriormente, y sin pisar prácticamente la carretera, la abandonaremos por un cruce por la izquierda donde hay un sendero y ya no lo dejaremos hasta la llegada al refugio.

Inicio...Setcases

Refugi D´Ulldeter

• Photo of perfavic

perfavic Sep 30, 2019

Organitzat per companys de la Colla dels Dissabtes sense la meva intervenció,  jo vaig optar per seguir-la prenent com a base la teva, encara que a l'inrevés i amb diferents punts de sortida i arribada. Els teus waypoints em van ser força útils per saber en tot moment on érem i, encara que no dirigia el grup, la ruta publicada va donar-me la confiança de no perdre el camí. Pots veure el nostre recorregut a: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/vallter-2000-ulldeter-pla-de-la-molina-41786147