Time  6 hours one minute

Recorded November 2015

2.0
4.0

near Sant Pere Despuig, Catalunya (España)

Caminada feta avui 5 de novembre de 2015 amb la colla "ELS BUFETS D'OLOT" coordinada pel company BUFET: JOSEP PAGES. Caminada "típica" de la Vall de Bianya, però amb un interès afegit: ELS BOLETS. Avui els companys boletaires i, "ajudats" pels que no ho som, han pogut omplir més d'una bona bossa. La caminada l'hem començat al Pont de La Coromina i per la Serra de Malforat hem arribat al Mas Llongarriu. Hem tornat al punt de sortida passant pel Collet de Sant Martí i Sant Martí del Clot. Hem destinat 30 minuts per esmorzar prop del Coll de la Barcadura.
Mas Can Perot
Sant Martí del Clot

• Photo of Manel_49

Manel_49 Jan 20, 2016

He pogut fer aquesta ruta gràcies a les teves indicacions. No coneixem prou la zona i no ens hi haguéssim atrevit. En tot el camí no hem trobat a ningú, només a la gent de Llongarriu. Paratge encantador, sortida molt recomanable. L'hem gaudida.
    Gràcies per la teva informació. Salut i cames!

• Photo of salva007

salva007 Oct 13, 2016

Una molt bona ruta de senderisme. Molt maca, amb un 90% per corriols, amb un entorn de primera i un track ben marcat. Hi ha un tram de pujada una miqueta complicat de seguir, però amb el GPS es fa bastant bé. L'hem fet amb 5 hores justes. Ruta molt recomanable.

• Photo of Hectorius_I

Hectorius_I Apr 18, 2018

Ruta muy buena, al principio tiene un marcado ascenso, pero luego vas resigiendo la cima de la sierra, vistas muy chulas, en Mas Llongarriu hacen miel artesanal, y tienen un perro muy divertido que si se escapa os sigue pero no sabe volver a casa, si os sucede esto, buscad el teléfono de Mas Llongarriu por internet y que contacten con loa inquilinos de la casa, o si veis al perro suelto (collie blanco y negro) avisad al personal del mas.