1.9
3.8

Viewed 2083 times, downloaded 82 times

near Saldes, Catalunya (España)

RECORDA si et posiciones sobre el nom de l'excursió es posarà de color blau, clica amb l'esquerra i enllaçaràs amb les fotos de l'excursió que estant al Picasa.

Barranc de les Llobateres-Pla d' Ensija-Creu de Ferro-Serra d' Ensija-els Amorriadors-Refugi d'Ensija-Gallina Pelada- les Planelles, 25-11-2006.

Sortida - arribada, Sota la Font Freda, carretera que surt després del Coll de la Trapa (Saldes) i va a Vallcebre.

Seguirem la Carretera (direcció est) fins a trobar el Barranc de les Llobateres. Agafarem el camí que puja sempre per dins del Barranc i que ens pujarà al Pla d' Ensija. Enfilarem cap a la Creu de Ferro (direcció sud-oest) i continuarem per la carena de la Serra d' Ensija i baixarem per els Amorriadors al Refugi d' Ensija. Agafarem el camí (direcció oest) que va a la Gallina Pelada, passant per la Font d' Ensija.
Retornarem al Refugi i agafarem el camí que baixa per les Planelles (direcció: primer est i després nord) , Passarem per la Planella Gran, la Petita, la Font d 'Orri i arribarem a la Font Freda. Ja només ens restarà baixar els pocs metres per arribar a la carretera.

Cartografia Editorial Alpina, mapa del Cadí i Rasos de Peguera.