Moving time  one hour 22 minutes

Recorded February 2018

0.9
1.9

near Santa Susanna, Catalunya (España)

Excursió fàcil, no gaire llarga en pujades suaus, i per llocs interessants com Sant Pere de Riu, i la Font del Boter. També magnífiques vistes de la costa del Maresme, com Santa Susanna, i Pineda de Mar, I les muntanyes com el Turó Gros, el Repetidor, les urbanitzacions de Ciutat Jardí...
Al costat dels serveis Municipals de Santa Susanna deixem el cotxe, per iniciar un camí, que passa per una hípica, i posteriorment entrem en un bosquet d´eucaliptus molt deixat. De seguida trobem un camí ample en pujada suau. Anem així amb poca pujada pel camí que va a Sant Pere de Riu. Rodejats de bosc, i per la vall.Trobem diverses bifurcacions, que les deixem per anar pel camí més ample. Finalment veiem ja Sant Pere del Riu. Sense acostar-nos, tornem pel camí on hem vingut, a la bifurcació que diu a la font del Boter, ens desviem a la dreta, en baixada tot el camí ample inclús apte per vehicles. Finalment estem al prat bonic, amb la Font del Boter. Aviat ens trobem a Santa Susanna. en el camp de futbol

Bifurcació 1 a Can Vidal

Prat de Can Boter

• Photo of Manel_49

Manel_49 Feb 26, 2018

Excel·lent descripció. Bona passejada. Salut i Cames!

• Photo of EMILI ORSO

EMILI ORSO Feb 27, 2018

Gràcies Manel, passejada suau, per un lloc que no hem estat mai. S´ha de recorrer el Montnegre¡¡¡