Moving time  2 hours 8 minutes

Recorded December 2017

1.6
3.2

near Sant Genís de Palafolls, Catalunya (España)

Passejada senzilla pel Montnegre al costat de Santa Susanna. La ruta és circular, d'uns 10 Km i es pot fer en unes 2 hores i mitja aprox.
La visió del traçat de la ruta des de l'aire s'assembla a la forma d'una guineu. D'aquí el nom.
La ruta s'inicia a Can Mestres, on es deixa el cotxe. Després de Can Mestres, passem a la vora del Mas Jordà. Al cap de poc, s'inicia una pujada sostinguda d'uns 150 metres i es fa camí al costat d'una petita vall. Corriol molt bonic amb vegetació abundant.
Comencem a baixar, i passem per un passeig ple de eucaliptus. La seva olor és fantàstica.
Després el camí segueix al costat de la riera de Santa Susanna (sot de la Rabassa). Arriba a un lloc on hi ha molts plataners. Arbre molt alt i vistós. Anomeno aquest lloc com "la catedral". El lloc és molt bonic, sobretot a la primavera-estiu que és quan els plataners tenen fulla.
Iniciem pujada cap a quatre camins. Just després de l'alzina gegant de Can Boch, vé una baixada per un corriol molt estret i bonic i amb molta vegetació.
Ja de retorn al punt d'inici ens desviem del camí per passar per les restes del conegut Molí fariner de Santa Susanna.
Finalment arribem a Can Mestres, on tenim el cotxe.