Uploaded January 4, 2017

Recorded January 2017

1.3
2.6

near Santa Pau, Catalunya (España)

Ruta R4 de senderisme que apareixen als cartells informatius de turisme que hi ha al poble de Santa Pau.
Es tracta d'una ruta circular (sentit anti horari) molt fàcil i planera on es respira una gran tranquil·litat, amb els següents punts d'interès:
Pont d'Instints, gorg de Caga-rates, gorg Blau, gorg Sagolla, gorg de Can Cotilla i ermita de Sant Martí Vell.
Tot i que pràcticament no s'atravessen boscos es tracta d'un passeig molt recomanable i que a més permet fer una visita al preciós poble medieval de Santa Pau.
Hi ha un petit error al track, al tram del gorg de Can Cotilla, s'ha d'ignorar la línea recta, en aquest tram la tornada es fa pel mateix camí que l'anada.
Bridge

Esquerra

• Photo of cesar59

cesar59 Jan 21, 2018

Molt interessant, encara que la van fe a ple hivern, el paisatge i els gorgs xulisim

Molt interessant,
    encara que la van fe a ple hivern, el paisatge i els gorgs xulisim

• Photo of Evert Kuiken

Evert Kuiken Sep 25, 2018

Leuke route, eenvoudig in te korten door de zijpaden heen en terug niet te nemen. Maar dan mis je de leuke stukken. Af en toe is het even zoeken, maar over het algemeen goed te vinden. Volg de gele strepen. Bij de camping moet je over het camping terrein heen en achteraan de heuvel op.

• monica lopez Sep 20, 2020

Molt adequada per fer amb nens i nenes.