Moving time  4 hours 23 minutes

Recorded June 2020

3.1
6.1

near Sant Martí Sarroca, Catalunya (España)

Preciosa ruta pels voltants de Torrelles de Foix i els Pèlags del riu Foix. En el moment que hem fet aquesta ruta, el riu porta molta aigua, les fonts de les Dous, rajen totes i els Pèlags son plens d'aigua. Portem una primavera del 2020, primavera de confinament pel coronavirus, molt plujosa, el que fa que la vegetació i el bosc estigui exuberant. És una ruta molt recomenable per els recons que trobes, les ermites, les vistes del Penedès.
Avui hem fet la sortida el Gerard, Vicenç, Josep, Enric i jo, Jan Figueras. A la dificultat, he posat moderat, donat que quan hem fet aquesta ruta, hi havia zones molt relliscoses per l'humitat i s'ha d'anar alerta. Si es fa en època de les assecada, no en té massa de dificultat, això sí, no es tant maca doncs el riu no porta tanta aigua.

Santa Maria de Torrelles de Foix

Cavalls

Fantástica Figuera.

Potser perquè em dic Figueras, trobo aquest arbre tant maco.

Vinya ufana.

Interior Ermita del Foix

Panorama

Vista de Torrelles de Foix

Cartell indicador al santuari del Foix

Santuari del Foix

Cova al santuari del Foix

Tota la colla al santuari del Foix. Enric, Josep, Gerard, Vicenç i Jan Figueras

Olivera centenària en una finca privada.

Aquestes parets deuen tenir moltes històries que explicar