Coordinates 2036

Recorded July 2015

1.8
3.5

near Solíus, Catalunya (España)

Els Carcaixells d’en Dalmau, és una carena granítica situada al massís d’Ardenya (Baix Empordà), de camí cap al cim del Montclar, que està formada per un seguit de blocs rocosos, que s’han d’anar superant amb grimpades més o menys aèries i exposades, amb trams on es disposa de l’ajut de les cadenes i cordes que hi ha instal•lades.

El tram més emblemàtic és el pas dels Arítjols, on s’ha de creuar per un pont penjant metàl•lic, que es balanceja al passar-hi, però que amb precaució no representa cap perill, si bé, a les dues entrades al pont hi ha rètols indicant que està prohibit passar-hi, per ser una propietat privada i per la nul•la conservació que si fa.

En resum, és una caminada molt maca, pel contingut aventurer que presenta anar salvant els diferents passos dels recorregut i que cal fer amb molt de compte. No és aconsellable per a persones que pateixin de vertigen.

A més, hem pujat al cim del Montclar, des d’on hem tingut unes esplèndides perspectives del Baix Empordà, hem anat a la zona del poblat ibèric de Plana Basarda, on encara hi són visibles un seguit de forats que servien de sitges i prop del final de la caminada, hem visitat les restes del castell de Solius.

• [email protected] May 1, 2019

L'em seguit amb els Sèniors del GEC de Campdevànol i es anat perfecte

• Photo of TRINI ORRIOLS

TRINI ORRIOLS May 1, 2019

Ens ha agradat molt. L'hem feta els Seniors del GEC Campdevanol.

• Photo of erill

erill May 2, 2019

Gràcies pels vostres comentaris, celebro que la ruta us hagi agradat i que hagueu gaudit d'aquests bonics indrets d'aventura.