Uploaded November 16, 2016

Recorded November 2016

1.5
3.0

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Avui hem fet una clàssica Ruta pels voltants de Santa Fe del Montseny amb una petita variació la visita a l'avioneta estavellada.
El cotxe l'hem deixat en l'aparcament que hi ha al costat de la carretera BV-5114 en Santa Fe del Montseny en el Km 21
Comencem la Ruta en l'aparcament i ens dirigim cap l'hotel i l'església de Santa Fe per anar després al Pantà pel costat esquerre seguint la riera, des de la presa del Pantà agafem el camí direcció a Riells fins a arribar a la Masia de Can Font de les Corts, a uns cent metres deixem el camí (com a senyal hi ha uns restes de l'avioneta) per agafar un corriol a l'esquerra que puja fins l'avioneta estavellada.
Es tracta d'un accident del any 2000 d'un pilot britànic que anava de Múrcia a Gran Bretanya, (mes informació en Google "A-014/2000"
Desfem el camí per continuar la ruta passant per l'Empredat de Morou, el Turó de Morou , el Esquei de Morou i el Pla de Mudellius, acabant la ruta passant per la Can Lleonart (Escola de Natura), la Riera de Santa Fe i Can Casades (Centre d'Informació)